Automate your Marketing
with Womplify




 
i wanna be Photoshopgrapher! org Baling..

By: Muhammad Ridzuan Ramli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Friday, 2-Jan-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
New Home! Boikot FP!

Assalamualaikum..

Ekceli aku dah lama meninggalkan fotopages ni.. Cumanya aku tinggal aritu tak berbatu nisan.. Ramai yg masih dok masuk sini n tnya kenapa tak update. So di sini aku merasmikan penutupan rumah lama aku ni dan berpindah ke rumah baru aku di: http://ridzuanramli.com

Kepada kawan2 yang masih setia dengan produk buatan Yahudi laknatullah ni cepat2 laa beralih ke rumah baru.



(Dengar cita sapa2 yg letak banner boikot FP ni secara automatik akaun akan diterminate.. So silakanlah terminate.. Aku biarkan je kat sini semoga sapa2 yg terbaca entry aku ni jugak melakukan perkara yg sama dengan rakan2 kita yg lain yg telah terlebih awal meninggalkan FP ni..)

Chaloww dulu ye kawan2.. Jumpa lagi di rumah baru aku yee.. Byee..










Wednesday, 23-Apr-2008 09:59 Email | Share | | Bookmark
AnakMenakan | Isyia & Haziq

 
 




Monday, 31-Mar-2008 12:14 Email | Share | | Bookmark
Safarina & Hairul Part II

 
 







Monday, 24-Mar-2008 20:05 Email | Share | | Bookmark
09 Mac 08 - Safarina & Hairul

 
 
 
View all 4 photos...






Wednesday, 12-Mar-2008 12:39 Email | Share | | Bookmark
Warisan

Tak ada gmbr nak di upload skrg. Sekadar ingin berkongsi lirik lagu Warisan. Dah lama aku tak nyanyi lagu ni.. Hanya sbg kenangan..

Anak kecil main api
Terbakar hatinya yang sepi
Air mata darah bercampur keringat
Bumi dipijak milik org.

Nenek moyang kaya raya..
Tergadai semua harta benda
Akibat sengketa sesama lah kita
Cita lenyap di arus zaman.

Indahnya bumi kita ini
Warisan berkurun lamanya
Hasil mengalir ke tangan yang lain
Pribumi merintih sendiri.

Masa depan sungguh kelam
'Kan lenyap peristiwa semalam
Tertutuplah hati terkunci mati
Maruah peribadi sudah hilang.

Kini kita cuma tinggal kuasa
Yang akan menentukan bangsa
Bersatu lah hati bersama berbakti
Pulih kembali harga diri.

Kita sudah tiada masa
Bangunlah dengan gagah perkasa
Janganlah terlalai teruskan usaha
MELAYUkan gagah di nusantara ....

sedih plak baca lirik ni..


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net